PremiOndras 2023: ecco i vincitori della nuova edizione
Si è svolta a Cagliari la premiazione dei vincitori del PremiOndras 2023, promosso da Crei Acli e Fondazione di Sardegna, per la valorizzazione delle lingue minoritarie europee.
Il riconoscimento di questa edizione è andato a Blanca Inès Férnandez Quintana, Gianfranco Fronteddu, Guido Mensching e Antonella Sorace.
Giuria formata da Giuseppe Corongiu, Nicolò Migheli e Mariantonietta Piga. Ed evento condotto da Lucia Cossu.
Gianfranco Fronteddu, operatore culturale, ha ottenuto il premio “per aver lavorato alla promozione della lingua sarda con passione, onestà e competenza in particolare nel settore delle applicazioni informatiche e digitali. Per aver rinnovato con decisione il dibattito e impresso una direzione dello sviluppo della questione verso un futuro che attende impegno e responsabilità anche più grandi.”
Blanca Inez Fernandez Quintana, racconta il giurato Giuseppe Corongiu, “est de su Printzipadu de Astùrias, Ispagna. Est professora e romanziera de e in limba asturiana. Nos at contadu de comente andant sas cosas in cudda parte de s’Europa. L’amus ondrada pro s’atrivimentu, sa firmesa, sa galania de su chi faghet.”
Guido Mensching, “catedràticu de filòlogia romanza in s’universidade de Gotinga. Est bènnidu a Casteddu pro nde leare su prèmiu e in sa tzerimònia at faeddadu totu in sardu ispantende, amajende e finas faghende prànghere a calicunu dae s’emotzione. Unu prèmiu Ondras merèssidu a beru.”
Antonella Sorace, “catedràtica de s’universidade de Edimburgu. Cun sos istùdios suos at dadu resones a muntone pro ischire a ite podet servire sa limba sarda oe in die in Sardigna a sos sardos. Chie bi fiat podet cumprèndere. At mustradu, in una relata de livellu, su valore de su bilinguismu in sos pipios. Una etzellèntzia mondiale.”
Scarica questo articolo in PDF
Redazione SANATZIONE.EU